Contact
Contactformulier
Inklapbare content
Order status
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang ik je order en krijg je een bestelbevestiging per e-mail. Hierin vind je alle details van je bestelling, inclusief een uniek ordernummer.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een trackingnummer. Hiermee kun je de voortgang van je pakket volgen op de website van de verzenddienst.
Ik wil mijn foto retourneren?
Ik wil dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Niet helemaal blij met je bestelling? Ik sta voor je klaar! Hieronder leg ik mijn retourbeleid uit, overzichtelijk en eenvoudig:
- 14 dagen bedenktijd:
Ik geef je 14 dagen om een artikel te retourneren, gerekend vanaf de dag dat je je bestelling ontvangt. Na deze periode kan ik helaas geen retouren accepteren. - Retourzending door jou geregeld:
Jij regelt de retourzending (naar adres: Walserijstraat 160 | postcode: 5617 AR | t.n.v. Studio Thom). Zorg ervoor dat het artikel netjes is verpakt en in dezelfde staat is als bij ontvangst. Als er iets misgaat tijdens de retourzending, ben jij hiervoor verantwoordelijk. - Kosten van retourzending:
De kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening. Deze kosten hangen af van de grootte van het pakket en het land van herkomst. - Voorwaarden voor retour:
Het artikel moet ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Als het artikel gebruikt of beschadigd is, of niet aan deze eisen voldoet, kan ik de retour helaas niet accepteren.
Een beschadigd product ontvangen?
Ik begrijp hoe vervelend het is om een beschadigd product te ontvangen, en ik sta klaar om je te helpen! Volg deze stappen om het probleem te melden:
Geef bij het melden (binnen 20 dagen na ontvangst van het artikel) van het beschadigde product de volgende informatie:
- Een beschrijving van het probleem.
- Details over hoe de bestelling was verpakt.
- Foto’s van het beschadigde artikel/de artikelen en de verpakking (buitenkant van de verpakking en de inhoud).
Het toevoegen van duidelijke foto’s van het beschadigde artikel en de verpakking helpt mij om het proces voor het verzenden van een vervangende bestelling te versnellen. Deze informatie is essentieel voor mijn interne rapportage en helpt mij om samen met mijn print- en logistiekpartners het probleem te onderzoeken, zodat soortgelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen.
Stuur bovenstaande naar: support@studiothom.nl
Heb je meer vragen?
Heb je vragen of opmerkingen? Ik sta voor je klaar! Neem contact met me op via e-mail op support@studiothom.nl.
Ik help je graag verder en beantwoord je vragen met een glimlach! 😊